Breeze Scheveningen

Club Breeze is een spannende nachtclub met erotische entertainment. Men kan hier onder andere terechte voor avontuurlijke avonden, spectaculaire paaldans en striptease shows. Deze club is ook geschikt voor het houden van Bachelor party's en of het vieren van verjaardagen. Men kan de jarige hierbij verassen met een lapdance van een vrouwelijke of mannelijke stripper. Deze club is kortom de hotspot voor een avondje uit. Men kan hier ook terecht voor diverse arrangementen. Vrouwen kunnen onder andere kiezen voor het arrangement 'ladies love treats'. Men kan hierbij zichzelf of een groepje vriendinnen trakteren en of verassen op een avondje uit. Men kan hierbij de club bezoeken vanaf 23.00u. Bij aankomst krijgt men een glas champagne en een lapdance van een mannelijke stripper voor de jarige of vrijgezel. Daarnaast heeft men ook de mogelijkheid tot bodyshots van de mannelijke entertainer. Bezoekers hebben ook de mogelijkheid om te kiezen voor het 'exclusive hour' arrangement. Men kan de club in dit geval een uur voor de opening, van 10.00u tot en met 11.00u pm, afhuren voor een groep van personen. Tijdens dit uur krijgen de gasten drank, een spectaculaire dansshow en striptease show. Daarnaast krijgt men ook de beste muziek te horen. Dit wordt verzorgt door de resident DJ's. Alle bezoekers worden bij het betreden van de club preventief gefouilleerd en gedetecteerd middels een detectiepoort. De veiligheid van de bezoekers wordt hoog in het vaandel gehouden door deze club. Men probeert ook drugs en wapen bezit tot een minimum te beperken. Geïnteresseerden kunnen dus voor een gezellige erotische avondje uit gerust langskomen bij Breeze Scheveningen. Men kan alleen of met vrienden en of kennissen een bezoekje brengen aan deze spannende club. Men kan verwend worden met een lapdance van een van de strippers en men kan gedurende de avond genieten van diverse dans en striptease shows. Porno startpagina

Breeze Scheveningen Reviews

top club

Vorige week bij het thema feest las vegas geweest.. wat een GEWELDIGE locatie. Top personeel , mooie shows op het podium en super DJ's. Nog een leuke maand cd van de DJ gekregen.. Kortom... voor herhaling vatbaar

Top club in Scheveningen

Geweldig mooie zaak met een geweldige sfeer. Deze club is een mooie combinatie van stripclub en discotheek. Mooie dames op het podium maar ook uitermate geschikt voor een avondje uit met heerlijke muziek. De djs knallen!

Echte aanrader, klasse, luxe, mooie vip hoeken, top personeel!

Sterke punten
    Service, entertainment