7. Schrijf ook een review over Club Libido

Escort

Club Libido Details

Hits: 4542

CategorieŽn: Stripclubs Rotterdam

Reviews: 0

De mooiste en beste strippers

Ben je op zoek naar wat avontuur? Heb je behoefte aan gezelschap van leuke sexy dames? Dan ben je bij Club Libido op het juiste adres. Hier vind je de mooiste en beste strippers van Nederland! Wil je een mannelijke stripper of één van de sexy danseressen voor je vrijgezellenfeest of lap-dance, dan ben je hier op het juiste adres. De shows zijn elke dag van de week, elk uur van de dag, 365 dagen per jaar, in heel Nederland en België te boeken voor o.a.: discotheek, bar, kantine, studentenhuis, evenement, bedrijf of gewoon bij u thuis. Onze strippers staan voor u klaar!

Vrijgezellenfeest

Bezoekers die iets meer willen hoefen zich niet druk te maken. Club Libido voorziet in de speciale wensen van haar klanten. Vrijgezellenfeesten Rotterdam heeft veel kant-en-klare ideeën, maar voert ook speciale wensen uit. Striptease service Rotterdam en vrijgezellefeesten is de "place to be" voor een vrijgezellen party. Op verscheidene locaties een arrangement organiseren waar de vrijgezel kan genieten van een lap-dance door een striptease danseres in bruidskleding. De hele avond kan je genieten van sensuele sptriptease acts, met veel humor waarbij gebruik wordt gemaakt van o.a.: olie, bodyloiton, bananen, champagne, slagroom en meer! Er zijn vele danseressen aanwezig, dus iedere 15 minuten: Showtime! Wij willen jullie wensen vervullen om de perfecte avond te creëren met veel avontuur!

Voor dames (vrijgezellenfeest)

Wil je met een groepje vriendinnen uit? Zijn jullie op zoek naar wat avontuur? Willen jullie genieten van de heetste mannen, die aan het strippen zijn? Dan moet je zeker bij Club Libido wezen. De club kan speciale arrangementen voor je organiseren als je bijvoorbeeld je vrijgezellenfeest in de club wilt houden. Jullie zullen allen worden opgewacht met een heerlijke cocktail, en de vrijgezel krijgt een workshop paaldansen. Wie van de groep nog meer durft mag het natuurlijk ook proberen onder begeleiding van een ervaren instructrice. Ter afsluiting van de middag of avond zal een aantrekkelijke manlijke stripper voor de vrijgezel een striptease show/ lap dance opvoeren.

Contact Gegevens

Voor informatie of vrijblijvende gegarandeerde all-in-prijs kunt u het online contactformulier invullen, maar wanneer je spoed hebt met de aanvraag kun je bellen of sms-en met: 06-41558574

De shows van Club Libido zijn elke dag van de week, elk uur van de dag, 365 dagen per jaar, in heel Nederland en België te boeken voor o.a.: discotheek, bar, kantine, studentenhuis, evenement, bedrijf of gewoon bij je thuis.

Reviews en Ervaringen over Club Libido

Er zijn nog geen reviews geschreven over Club Libido

Schrijf ook een review over Club Libido